ujujuj emelie är på g med att ha långa inlägg!

Ja nu har jag faktiskt inte bloggat så mycket, har väl mycket att göra antar jag. Men nu hinner jag lägga in en liten uppgradering. Ja imorso vaknade jag bredvid olivia gumman. Igår så kollade hon och jag på film och myste med godis. Sen så va vi även på macken med ett par och träffade sam. Imorse iallafall så hade vi träning så vi fick gå upp klockan åtta så jag va rätt död när jag vaknade. Men träningen gick faktiskt bra ändå. Och nu så har jag duschat och gjort mig iordning för min tjocka feta släkt kommer för jag fyllde i tisdags. Kul ska det bli. Har inte riktigt hittat någon epa än heller, men det kommer bäl det med sen. Mina planer för dem här sista dagarna på lovet är att plugga plugga och plugga. Har matte prov på onsdag och sen så har jag engelska prov på fredag. Så rätt mycket att göra känner jag. Och sen har jag ju körskolan med jag måste göra. Men jag hinner det gör jag alltid. Värsta sjukt jag läste corren imorse hos olivia och bara för att det hade blivit kallare i haven och sånt, så har knölvalarna utvecklat mer än vad dem ska. Värsta läskigt ju snart kommer dem väl med att dem hittat en dinousarie med. Usch. Och vet ni jag har hittat vår äntligen, man har hittat snödroppar i mantorp så nu ni kommer sol och värme! Men det märks inte särskilt mycket eftersom det snöar just nu men det vänder det känner jag på mig. Och ikväll som alla vet så kommer även madde och emelie hem. Och just det imorrn ska ju jag sitta i seket med olivia. Så jag tror inte det blir någon stan imorrn emelie för matchen börjar klockan två, och det är ju värsta dumma tiden. Men nu ska jag väl ta och hjälpa mamma lite med matn tills senare. puss på er.



hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0