Bästa kvällen!

Jaa nu sitter jag här och har precis kommit hem från emeliegumman. Egentligen skulle vi ju sova hos linnea  men jaa, hehe emelie och jag vart lite tjuriga och gick hem vid tre och sov. Men anars var det en jätte rolig kväll. Haha vi satt och körde alias, och då ringer linneas mobil och personen säger "i can see you" haha snacka om rädda. Och då så skulle jag gå in i linneas rum och lämna spelet och då så sprang det någon vid fönstret. Och alla killar sprang ut och där stod vi. Haha, och jag sktekk " ring pappa" haha så jävla väck jag va! Men det visade sig bara Sam och några mer, linneas pappa hade sagt till kalle att vi va ensamma. AA guud jag tror jag dog asså.  ;)
Jaa sen så ska jag med emma och evelina, men jag kna inte säga vad det är för emma ska ha en  ögonbindel och så ska vi göra något roligt med henne, det börjar med att vi ska köra iväg med bilen! Buuhuu.
kommer lite bilder från kvällen här(Y)

Så ni bara vet vi körde ett spel ;)









lite smått från kvällen.

hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0