Brudarna ikväll (Y)

Heej. Idag vaknade jag vid åtta, och gick upp och åt och så stack jag till emelie sen. För vi hade träning idag, och det va en rätt flum träning så den va kul. Sen kom jag hem, och då så åt jag en kaka som jag bakade igår. Kärleksmums heter den, men det gick inte så bra. den vart så fail den bara kan bli, det blev en smet av det men det gick ner ändå eftersom det va chokald. hehe. Sen duschade jag och så har jag gjort iordning mig nu, för ikväll sen ska jag till linnéa med tjejerna. Det va länge sen nu. Förresten så tänkte jag ha en tjej kväll den 19 februare med så boka inte in nått då flickor. Men nu ska jag leta efter en epa. Får panik hittar ingen som jag vill ha! Men de e livet. Men bloggar kanske lite senare med om jag hinner.



hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0