Jaha nu är det bara att bita i.

Ja nu har skolan börjat igen, vad ska man säga. Det hade i allafall inte suttit fel med en vecka till. Idag var det som sagt att gå upp när klockan ringde och sen klä på sig, äta, gå ut med hunden och sen gå till skolan. Väl i skolan så var det dem vanliga lektionerna, men förra terminen så hade vi ju sovmorgon på måndagar för att klass a och b hade teknik då men nu är det tvärtom, så vi och d har teknik och dem har sovmorgon. Jag vill värkligen ha det, väldigt trött på mornarna om man säger så! Sen iallafall så kom jag hem och då var det att packa och sen äta och dra till olivia. Och sen promenera ner till hallen för att träna handboll. Det gillar vi mycket! Och sen kom jag hem, åt pappas goda köttfärssås och sen hoppa in i duschen. På tala om annat igår såg jag ice age 3, så jävla skön asså. Men ska väl kolla mina älsklings bloggar nu ses pusshej

emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0