Kan någon ringa?! (L)

Hej allihopa. Jag har ingening att göra. Dagen då. Imorser vaknade jag och trodde att jag skulle till skolan eftersom klockan ringde, men jag hade ju handbolss träning, så det va jävla mycket bättre än skola. Jaa och dås å gick jag upp packade och åt, sen så gick jag till hallen. träningen va rolig som vanligt, jag har tänkt på en sak att man vill ju inte göra fys men sen efteråt man gjort det så känenr man sig stolt över sig själv och det känns bra. Men aldrig att jag tex skulle börja köra plankan 15 min helt plötsligt. Men jaa det va den biten. Sen då kom jag  ju hem åt och sen duscha. Sen så har jag bara vart hemma, har pratat med sjukligen olivia, och hon va som en stuttsboll. Så hon är nog på frisknings väg. Sen  så har jag pratat med emelie om vi kunde va men det kunde hon inte, så det får blli en annan dag. Om hon inte hör av sig senare förstårs. Men annars så sitter jag bara och lyssnar på musik. Jag har även suttit och tänkt på hur man gör om designen men för står mig inte på det så jag får nog be linnéa iallafall. Men jag gör nog ett sista försök med att ändra bloggen så see you soon maybe.

hörs emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0