(L)

Okej jag vet vad ni tänker, men jag har haft en dålig vecka omed massor läxor och skit så därför haf jag inte kunnat blogga sen i söndgas jah!
Idag har jag inte gjort mycket nee inte mycket under hela veckan faktiskt. Åkte till stan igår med emma och eve, så det började på chichulata (stavning?) och sen köpte jag ett par gröna byxor på ginatricot. Ja dem ärr gröna men dem va lite egena och så tyckte jag dem av lite söta så jag köpte dem. Sen idag då så va de ju skola. Rätt segt men ändp den chillaste dan i veckan. och ju st nu så sitter jag med musik och pluggar so och svenska, ska väll fortsätta med dem nu så jag blir klar någon gång.

Förresten, brudar vi måste va snart allihoppa för nu var det för länge sen vi gjorde något roligt tillsammans. Och verkligen komma tillbaka till det gammla där vi sa allt till varandra, och hade jätte kul tillsammans och kunde gå och skratta och prata om folk. Vart är dem tiderna nu? visserligen har dem tiderna passerat men då hittar vi nya som blir så himmla mycket bättre. Jag säger detta för att jag älskar er för mycket för att det tills slut kanske leder till att vi tar skilda vägar. och det vill ingen av oss ska hända. Orden kanske är vanliga nu för tiden men jag älskar er, och ni är dem jag lever upp till. Ni är mina bästa vänner, och inget ska komma oss ivägen!(L)

Friends are the best a man can
 have and I have them,
 the most most wonderful friends.
 I love you all over my heart and
 will never let them go<3

emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0