Linnéas dag idag(L)

Ja idag ni är det ingen vanlig dag för idag är det Linnéa gummans födelsedag! 15 bast, nu ni boys får ni akta er för vem vet vad som händer när linnéa är i farten. 

Min dag började med min klocka som ringde, och sen gjorde jag mig iordning ch sen gick till skolan. Det var dem vanliga lektionerna.  Sen när det var block så sa dem ju att vi som vart med i kören hade kompledigt, så jag gick sen när jag hade vart där en halvtimme för mycket, hade ju glömt borrt det. Mitt minne är inte som det brukar, antigen har jag mycket att tänka på eller så bara åldras jag i förtid. Jaa jag börjar nog bli gammal. Nu när jag kom hem så satte jag mig här men ska plugga so och sen lite matte. Så vi hörs väl.



emelie

Kommentarer
Postat av: linnea

tack hjärtaaaaaaaaaaat !<33

2010-01-14 @ 19:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0