Lite sent ja vet men ändå.

jaa gott nytt 2010!
Haha jag är lite sent ute ja vet men bättre sent än ingenting. Jag har firat nyår med mina bästa! hade otroligt kul så måste säga ett stort tack till dem!<3 Sen innan tolv slaget så gick jag hem för att fira med mina päron och vänner där. Jaa det va nog så mitt firande såg ut denna kväll.

Idag då: skulle jag egentligen ha suttir i seket två eller tre matcher men två vart inställda och sen så skulle jag sitta med Moa M för Olivia har halsfluss den lilla ankan. Men varken Moa eller jag kunde ju klockan så jaa det slutade med att Emeliegull satt åt mig för hon ni är proffisionell (min stavning på det får ni ta som ni vill). Så nu sitter jag här och har väldigt tråkigt så ring så jag blir lite aktiverad för jag har inte gjort ett ända skit på hela lovet en så länge. Men om ni ringer så blir det ju en ändring på det.  Tja just så lyssnar jag på youtube för jag har inte spotify så om det är någon som vet hur man fixar det så säg till med en gång! Förresten så lyssnar jag på Iyas-replay. Men ska gå ut med lilla vovven nu så ses, puss på skinkan.

emelie


Kommentarer
Postat av: Emma :) <3

sååå fin bild gumman :D<333

2010-01-04 @ 17:39:57
URL: http://eeemmaandersson.blogg.se/
Postat av: - Entrevista.

Fin bild :D

Allt bra?



Intresserad av en intervju? Läs mer i min blogg.

2010-01-04 @ 18:09:49
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: spacestore

nice blogg :) !

2010-01-04 @ 18:33:49
URL: http://spacestore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0