nu ni är jag på g!

Hej på er min dag då, jaa varrt ska jag börja.
Vaknade, åt och sen börja göra iordning mig som inte gick som jag ville, jag fick klädbrist imorse, asså jag måste handla känner jag. Och jag har kommit på att jag ska hitta min egen stil, eller nått i den riktningen.  Så det blir nog mitt lite senare tillägg på nyårs löften. Ja sen iallafall så gick jag ut med zerwo ch sen till olivia. Där också madde var. Sen traskade vi till skolan. Och sen så gick emma och jag och yra och visste inte vad vi skulle ha för ämne, men det visade sig att vi hade so med per och det gillas inte. För vi har ett nazist arbete som vi fick ett par veckor före lovet. Jag har skrivit klart mina sex sidor men har bara stödorden kvar jag ska skriva, eftersom vi har redovisning på fredag. Men emma och eve har bara skrivit en varsin mening så bra komp asså! Just det emma och eve hade ju lekt med brandsläckaren igår och idag så sa jonas att dem skulle prata.
Jonas: Ja vart var ni igår på kemi lektionen då?
emma&eve: Jaa vi sulle leta upp vaktis för vi råkade.... spruta med.. brandsläckaren...
jonas: okej och det tog hela letionen
emma&eve: mmm..... (vissel)
emma&eve: ja men det va ju inte så lång lektion
Jonas: ja men då så, då får ni gå och prata med Kattarina (råttan)
emma&eve: japp det ska vi göra

30minuter senare kom dem in igen och jonas sa har ni pratat med henne nu?
Nae vi hittade henne inte.

stackars jonas att va lärare åt dem ;)
Lilla små gummor ni är ju iq befriade asså(L) inte för att jag ska säga något men det lät väldigt kul.

Ja resten av dagen, ja just det emma skulle krama julia och så kröp hon ner på golvet för att lisa tog henne i fittan och hon kravlar ner på golvet och sätter tuggummit i halsen (ja ni förstår hon sätter allt i halsen! notera ALLT) Ja och jaa det finns väl inte mer att säga mer en att emma är en naturbegåvning, min söta underbara lilla mupp(L)

Ja sen sista lektionen så hade vi trä och metall slöjd och vi skulle göra något i metall, så jag ska göra ett smycke träd hade jag tänkt mig, hur det nu ska gå iväga men det löser sig nog.

Och packat har jag med gjort för jag ska ha träning ikväll kl åtta. Och det är kallt ute och vi ska springa ute. Det är ju snorhalt. Så jag har två långkalingar och en långärmas en t.shirt och en tjocktröja till. Och så ska jag ju ha pannband, halsduk och vantar med så det kommer nog att bli bra ändå. hoppas jag.
Men ska kolla vidare lite nu på blocket efter en epa? förresten du emma ska du gå samma kurs som  mig?
Jaa puss på er då (L)
förresten btb så undrar jag om jag kunde få hjälp av dig Linnéa och fixa bloggen lite, jag har inte lyckats komma under funn med hur man gör riktigt än, men vi kan ju kanske va i helgen och sova och så, så kan vi ju kanske kolla då om du vill(L)
puss

emelie

Kommentarer
Postat av: sam

Pär äger :D

2010-01-12 @ 20:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0