Ring mig om ni inte har något för er.

Jaa är ledsen att jag inte har hunnit blogga nu på ett litet tag, men det är som sagt rätt mycket i skolan. Igår då va jag med mina små änglar, emelie och olivia. Vi hyrde två filmer och köpte godis. MUMS! filmerna va day after tomorrow och sen någon mer typ strand.... och nått mer. vi kollade först på day after tomorrow men när vi hade sätt den typ i 10 minuter så kom emelie och jag på att vi redan hade sätt den. Men den är bra iallafall så vi fortsatte att kolla på den. sen när vi kom till den andra filmen så för det första så fick vi inte igång filmen och det andra av att vi inte ens hade fått rätt film! snacka om lite arga:@ men vi sysselsatte oss med singstar istället.

sen idag då så vaknade jag av min jävla väckarklocka och jag är så jävla trött påd en nu asså, vi hade träning klockan tio så det va ju bara att gå upp vid nio. Imorrn är det match mot RP:1 och jag är så hääääääääääääääääääääääääääääääääääär pepp och nervös. Men ska göra iordning mig lite nu får gäster lte senare, men sen ikväll så har jag inga planer så ring om ni har tråkigt för det kommer jag att ha!

emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0