seg skola

Jaa hej allihopa, nu har jag ju vart lite slarvig med att upptadera igen men det ska vi ändra på igen (har väldigt mycket i skolan). Idag var det skolan. Den här dagen är så jävla seg i skolan asså. Jaa och sen höll jag på att kräkas i skolan när jag såg ett par som ....jaa jag kan inte äns säga det jag får kvälningr redan nu! USCH! Men jaa det kanske va därför dem hitta varann, ingen utav dem har smak. Sen så har jag nästan blivit mylad i skolan, men det ger vi tummen upp på, not. Ja sen kom jag hem och då så kokade jag lite köttsoppa (Y) Och nu sitter jag här. Förresten ritar en ny bild i skolan nu kan ta ett kort på den nästa vecka så kan ni få se vad jag har gjort, den är inte riktigt klar än men den är på god väg. Men sak kolla vad som finns på tv:n  har liksom inget att göra. Ska kanske till olivia och linnéa sen.

hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0