Snart är det förbaskade lovet slut.

Jaa hje på er. Jaa idag har jag inte gjort något speciellt som vanligt. Assså jag har faan inte gjort ett piss på jullovet. Fast imorrn ska vi tjejer och boys va kanske så det ser vi upp till tycker jag. Men jaa nu haar jag precis ätit nudlar med biff smak, och har kollat på det näst sista avsnittet av guds tre flickor. Ett as bra program som går på svt. Men sen så har jag missat andra avenyn avsnittet från i tisdags och det har inte kommit ut en på internet , å jag hoppas inte det va det sista för då tjuter. men Emma har du sätt det sista avsnitten nu som har varit på det i tisdags? i så fall så kan du ringa mig. gör det. Ja det va väl min dag, visserligen är dan inte slut än, men jag ska väl göra något annat än att sitta här och skriva nu, fast förresten jag får bli kallad nörd för jag ska spela sims. puss på skinden.

emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0