sovmorgon!

Hej idag fick vi äntligen en sovmorgon. Så vaknade vid elva och sen så åt jag och, drog ner till hallen eftersom jag skulle sitta i seket med moa. Det var första gången jag satt vid klockan, men det gick faktiskt bra. Och sen så var det ledaren i bortalaget, hon kom fram till mig och moa och sa att vi skulle kolla lite mindre för att hennes flickor tyckte vi stirrade. Men va i helvete sak vi inte hålla koll på era mål eller!? så jag fick lite agro så jag komenterade att deras byten inte va korekta, för det va dem inte dem bytte med tre meter ifrån varandra. Men jaja. sen så gick jag hem och åt. Och så har jag pluggat har teknik tills imorrn. Och kollat tv, och nu så sitter jag ju här. Förresten så har jag inte fattat än hur man fixar bloggen för jag har vart inne på där man ändrar men hur mycket jag en ändrar så blir det ingenting. Så jag får väl ta en kurs med någon om det. Musiken är på här, har inte så mycket att göra, får väl kolla om det finns någon bra film på tv.

hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0