Vad har jag för liv egentligen, sitter hemma och slöar på jullovet!?

Jag har faktiskt inte nämnt mina nyårslöften så jag drar dem nu, det kanske inte är några ovanliga men dem är nått iallafall.

*Handskas bättre med mina pengar
*Äta bättre (nyttigare)

Jaa det va nog dem om det va mer så mins jag inte dem. Men dem iallafall.
Jaa idag har jag bara legat framför tv:n och kollat på film en som hetter drömprinsen filmen om em as bra film, svensk faktiskt handlade om en tjej som träffade en kille och så vart det trubbel och så bev det fixat som alla andra filmer typ. Men den va bra så kolla på den, på SF kanalen på canal+. Men inlägget får väl sluta där för jag har inget annat för mig på dagarna så, men jag ska spela match imorrn så då jävlar ska jag va pepp!
Peppa tjejer vi ska kötta dem! Puss

emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0