God morgon sverige.

Ja nu sitter jag här hos olivia på morgon kvisten. Igår så var jag på stan med emma och evelina och då blev det ett blommigt linne, jeans tajts, randig tröja, en blommig skjorta.  Kan komma bilder på det någon dag men har lite fullt upp just nu. ikväll är det ju träning och sen så måste jag plugga till engelska provet imorrn med. Matte provet igår gick ovanligt bra faktiskt så jag kommer kanske byta upp mig till röd bok kankse. Får väl hoppas... Och idag testar min linnéa älskling på ekholms skolan! Och hon får bara inte byta! det får hon inte! För jag älskar henne! fast det kommer jag ju göra även om hon byter skola men jaa.....  Men nu ska jag skjutsa på olivia så vi kommer iväg till skolan puss på er.

hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0