Jag ska plugga upp mig till mvg! Så är det bara.

Ja idag va det första skoldagen efter lovet. Guu vad jag hatar måndagar asså, dem är så jävla jobbiga. Skolan va rätt så seg men den flöt på ändå. Jag fick reda på mitt kemi prov och det är inget som jag är glad över jag fick bara G av den jävla fittan. Ee skit samma. Jag måste verkligen köra hårt nu och verkligen göra mitt allra bästa för jag tänker inte bli någon jävla staka-hamburgare på mc donald´s. så ja det är mitt nya liv just nu att jag sak jobba upp mig i skolan. Även om min lärare sa att jag är bra i skolan så är det nog bara någor dem säger för att jag inte ska gå och cutta mig eller nått. Men ja det är väl nog bra kanske men att jag tycker att det går sämst. Men jag ska ändå plugga på mer nu och verkligen verkligen jobba på. Efter skolan sen iallafall så gick jag hem och kasta i mig en macka och sen drog till tåget. I mjölby sen på stationen så mötte fanny mig och vi gick till körskolan. Jag kan inte påstå att jag va sådär jätte duktig men det gick framåt iallafall. Men jag kommer nog klara körkortet, det bara känns så en magkänsla som jag brukar lyckas rätt bra på. Just nu ligger jag och äteren god glassbåt. men ska väl gå och borsta tänderna och krypa i kojs, är faktiskt väldigt trött. Imorgon bitti så går jag till emelie för att få tillbaka min mysbyxor som jag tänkte ha på mig imorrn. Och sen imorrn med jah så har vi ju handbolls match mot ljungsbro alltså mot bella. Så ja det är ju min dag de. men ska gå nu pusspuss.

hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0