match match och emelie är taggad!

Ja som sagt jag är dålig på att blogga jag kommer liksom in i vissa perioder då jag bloggar mer och bloggar mindre mycket mindre. Men ska väl försöka att ändra på de, fast det har jag sagt rätt länge nu men funkar de, nae skulle inte tro de menmen. Dey har vart en grymt rolig helg med emma,andrea,madde. Och igår så va lisa och olivia med också. Sen på kvällen så mötte vi även gheza. Och idag hade jag äntligen sovmorgon. Kvart i fyra sen så har jag sammling med mitt underbara lag och vi sak spela mot nice i norrköpig, Hoppas på att vi kommer hem med vinnst! Men ska kolla ett andra avenyns avsnitt osm jag missat nu så ses puss och håll tummarna för mig.

hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0