mys kväll med flickorna♥

Jaa nu var det ett bra jävla tag sen jag la upp nått, men som sagt jag är en bussines woman. Min vecka har vart lång och mycket plugg så nu kan jag slappna av fast inte för mycket för jag har teknik prov på måndag med men det kommer nog lösa sig det göt det alltid. Igår va jag med olivia,emelie och madde och hade mys och kolla film. Sen åkta emelie hem och ollebolle och jag sov hos maddi. Idag vaknade jag sen lämnade olivia och jag maddi och hämtade upp emelie så åkte vi till stan. olivia gick med sin mamma och emelie och jag tog  en annan del av stan. Och mitt köp blev ett par söta glasögon för jag längtar till sommaren,och olivias present! Emelie köpte lite allt möjligt ;) Sen åt vi efter lämgtad donken eller vad säger du emelie?;) Och som tradition malterses. Åkte hem och sen stack till olivia för vi skulle sitt i seket. och ja nu så kom vi hit för en stund sen. Och om en stund så ska vi chila ner till emelie och kolla new moon med mina sötisar och madde kommer med(L) Så nu måste jg gå puss hej

hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0