mys kväll med tjejerna, jag gillart(L)

Ja nu sitter jag hos maddeluttan. idag var det skola som vanligt och då vet ni gjorde jag ett tyska prov och jag tror det gikc rätt så bra faktiskt, eller det kändes bra iallafall. Och sen efter skolan så gick jag hem med madde och då så va vi hos mig en stund och sen så åt vi och packa för jag ska sova här inatt. och sen när emelie och kanske olivia kommer  också så ska vi kolla på flickan som lekte med elden två. Och så sak vi äta pizza kanske och så mysa förstås! Men jag har ju som sagt vart lite dålig på att upptadera mig den här veckan men det har vart rätt mycket i skolan nu asså. Och nästa fredag så har jag so prov och det kommer nog inte gå lyckat skulle jag tro. menmen det kanske löser sig ändå. Och sen så måste jag plugga as mycket på körskolan för nu vill jag verkligen ha min epa asså! jag har hittat en rosa snacka m fräning! men ska fortsätta kolla och framförallt så ska jag plugga jätte mycket så jag kan ta körkortet. Men nu sak jag nog gå och dunka lite musik med maddi. pusspuss

hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0