mys/plugg de gillar vi.

Idag vaknade jag vid mina små solstrålar maddi och empi♥ Sen så måste jag bara säga tack för en sjukt rolig kväll! Vi vaknade klockan tio typ och då gick  vi nr och åt frukost. gick upp och blogga och lite så och myste lite. Sen kom madde på att hon och jag skulle åka till stan så då fick vi snabba oss lite. Det va att duscha håret och för mig och emelie att sticka. Jag kom hem, sminkade mig och sen gick igen, för att möta madde på stationen. Och sen kom jag hem för n¨gra timmar sen nu då. Vart bara en bh. och madde köpte ett par as söta hjärt örhängen. Nu dem här timmarna hemma har jag pluggt på körskolan ska fan ha mitt körkort nu asså! Så sitter och försöker få in de i huvudet med då. Madde har gett mig en idé om hur jag ska göra om i mitt nya rum sen så det kommer bli så jekla nice. Men sak väl fortsätta med plugget och sen gå och äta lite. Ikväll blir det plugg/ myskväll me min gulliga lilla familj. puss

hörs emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0