pepp,pepp, pepp ända till tusen!

jaa nu sitter jag här och peppar inför match som är om några timmar. Jag är faktiskt lite nervös över hur det kommer gå, men det löser sig det gör det alltid. Vaknade flera gånger inatt vet inte varför men som tur va så somnade jag om alla gånger, fast sen till slut så kunde jag inte somna om längre så jag gick upp vid halv nio. jag är fan sjuk i huvudet gå upp halv nio när vi för en gångs skull har sov morgon. aja skit samma. Idag anars så händer det väl inte mycket mer än att jg sak plugga mera. Jag är så jävla pepp för epa nu!  så  det är min dag idag tror jag. men det kommer fler inlägg. Jag känner att jag ahr fått väldigt mycket blogg humör, eller jag tror det iallafall. och just de jah, igår det va helt rätt låt som vann tycker jag. Hon är ju as dyktig! där kan man snacka om speciell röst. men jag hör av mig senare puss

hörs emelie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0