som sagt mitt lag är gymt jävla bra!

Ja nu har jag vat lite seg med inlägg men jag kan ju bara säga att jag ar mycket att göra med skola osv. Men i tisdags så hade vi match och det gick bra vi vann. Onsdags hade vi matte prov och fick reda på resultatet och det vart 19/24 så bra där. Sen förstra lektionen idag så hade vi engelska prov och jag tror det gick rätt bra faktiskt men så ska man väl inte säga så "peppar peppar ta i trä" Och sen kom jag hem förut vi elva, för vi har spelat match mot finspång och då så vann vi med. imorrn beger sig jag och emelie till stan ska bli mysigt. Ja men ska nog kolla om jag hittar något bra program anars så ska jag nog ta och sova mycketmycket! puss

hörs emelie

I do not know what I think,
 it comes and goes.
But still I do not know
how to do this?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0