stan idag denna fina soliga dag, med min solstråle emelie.

Ja kom hem för en stund sen har vart på stan med emelieälskling. jag köpte bara ett vitt linne och sen en present till linneagumman tillsammans med emelie. Sen fick jag present av emelie, två ringar och ett halsband!(Y) toppen fina!! Ikväll sen sså blir det brudarna hos emelie. sak fixa och trixa lite. Ja det är min lördags kväll. Sen i morgon bitti så spelar vi match igen fast mot malmslätt tror jag det va. så jag är redan pepp. men ses puss

hörs emelie.

I thought I would have more feelings if I sent it,
 but I am each just more and more sure of what I want now.
 We should probably go separate ways and just be friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0